Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Κέικ τουρλού.



Σας αρέσει; Αν ναι, την επόμενη φορά μην πετάξετε το κέικ που σας περίσσεψε.
Η αλήθεια είναι πως το κέικ τρώγεται φρέσκο και αν περάσουν 2-3 μερούλες όλοι το περιφρονούν. Πώς μπορούμε, λοιπόν, να το αξιοποιήσουμε, γιατί δεν είναι και εποχή για σπατάλες; 

Ένας τρόπος είναι να το χρησιμοποιήσουμε για την παρασκευή ενός γλυκού, που σε τίποτα δεν θα θυμίζει το κέικ. Εγώ έφτιαξα αυτό το προφιτερόλ, δικής μου έμπνευσης, που έγινε ανάρπαστο από τον 16χρονο γιο μου. Αυτό αποτελεί εγγύηση. 

Πάμε, λοιπόν, να σας αποκαλύψω την μυστική μου συνταγή. Στρώνετε το κέικ σ' ένα δίσκο, κομμένο σε φέτες.  Το ραντίζετε με γάλα ή ποτό της αρεσκείας σας ή αν δεν έχετε τίποτα, βάλτε λίγο ζαχαρόνερο. Χτυπάμε ένα κουτί σαντιγύ μέχρι ν' αφρατέψει με λίγη ζάχαρη, ρίχνουμε και λίγο κακάο και βάζουμε μέσα στο ψυγείο να σφίξει. Δεν γράφω δοσολογία, γιατί τα έβαλα με το μάτι.
 Αν δεν έχουμε σαντιγύ, αντικαθιστούμε με έτοιμη κρέμα κακάο ή φτιάχνουμε μία απλή κρέμα ζαχαροπλαστικής με κορν φλάουρ, γάλα και βανίλια.

Είμαι σίγουρη πως θα έχετε και εσείς πολλές εναλλακτικές ιδέες, γιατί είπαμε πως φτιάχνουμε με ότι έχουμε και μας βρίσκεται στο σπίτι. Αφήνουμε την κρέμα στο ψυγείο 1 ώρα περίπου. Τέλος, βάζουμε κέικ εναλλάξ με κρέμα, μέσα στο ποτήρι. 
Για να το κάνουμε πιο ευπαρουσίαστο και ελκυστικό, τρίβουμε σοκολάτα ή ξηρούς καρπούς ή σιρόπι ή ότι άλλο θέλετε. 
Καλή σας όρεξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου