Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Σουτζουκάκια σμυρνέικα

Κι επειδή κρατάω τις υποσχέσεις μου, ορίστε! Σουτζουκάκια σμυρνέικα με συνταγή μαμάς και εκτέλεση κόρης. Δύο σε ένα δηλαδή. Η ψηφιακή δεν μου έκανε τη χάρη, οπότε απολογούμαι για την κακή ποιότητα των φωτογραφιών.

Υλικά για τα σουτζουκάκια:

½ κιλό κιμά
Τριμμένη φρυγανιά
1 φλυτζάνι του καφέ λάδι
1 κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
Μοσχοκάρυδο
Κίμινο
Μπαχάρι τριμμένο
Κανέλα
Αλατοπίπερο

Τα μπαχαρικά τα βάζετε κατά βούληση. Εγώ του δίνω και καταλαβαίνει γιατί σμυρνέικο φαγητό χωρίς τίγκα μπαχαρικό, δεν είναι σμυρνέικο. Είναι φλωριά!

Για τη σαλτσούλα: 

2 ώριμες ντομάτες μεγαλούτσικες, εγώ έβαλα και μισή κουταλιά πελτέ για χρώμα
Λάδι
1 κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
Μοσχοκάρυδο
Κίμινο
Μπαχάρι τριμμένο
Κανέλα
Αλατοπίπερο
Τα ίδια υλικά με τον κιμά δηλαδή.  Α και νερό!

Εκτέλεση:

Ζυμώνετε τα σουτζουκάκια μακρόστενα και τα τηγανίζετε σε καυτό λάδι. Δε χρειάζεται να τηγανιστούν μέχρι τέλους, γιατί μετά τα αφήνετε για 10 λεπτά να βράσουν μαζί με τη σάλτσα. Πράγμα που ξέχασα και πρόλαβαν και πήραν χρώμα. Εσείς μην το κάνετε αυτό! Όχι ότι αλλάζει κάτι στη γεύση τους, αλλά για την εμφάνιση και μόνο.


Η σάλτσα, σαν όλες τις άλλες. Τσιγάρισμα το κρεμμύδι με το σκόρδο (αφού τα έχετε αλέσει στο μούλτι), ντομάτες στον τρίφτη, μπαχαρικά και τέλος το νερό για να βράσει με την ησυχία της.
Αφού πάρει τη βράση της κι αρχίζει και λιγοστεύει το νερό, τουμπάρετε και τα σουτζουκάκια μέσα να σιγοβράσουν για 10 λεπτάκια. 


Έτοιμο. Η μαμά κι εγώ συνοδεύουμε με ρύζι.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου