Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Hey..brother...


Σήμερα το βραδάκι, σε μια στιγμή που τα κουνούπια στο χωριό μάς βομβάρδιζαν ωσάν βαμπίρ για να μας πιουν το αίμα, δόθηκε αφορμή στον μικρό μου αδερφό να μου αποκαλύψει ένα μεγάλο μυστικό. Από αυτά που δεν αποκαλύπτουν εύκολα τα αγόρια στις μεγαλύτερες αδερφές, αλλά έχε χάρη που για 20 μέρες έχει κάνει τη ζωή του μαζί μου και δεν του έχω χαλάσει χατίρι.

Στην οικογενειά μου όλοι -εκτός από εμένα- πεθαίνουν για ξύσιμο. Πάντα θυμάμαι τον πατέρα μου να πέφτει για ύπνο το μεσημέρι και να λέει στη μάνα μου "Γυναίκα, ξύσε με λίγο..". Και οι υπόλοιποι κάπως έτσι ήταν και είναι ακόμη. Οι δύο αδερφοί μου, λοιπόν, σκέφτηκαν έναν έξυπνο τρόπο να αλληλοξύνονται ψυχαναγκαστικά και καταναγκαστικά. Όταν κάποιος από τους δύο έκανε την κουτσουκέλα του, ο άλλος τον εκβίαζε πως πρέπει να τον ξύσει για να μην το πει στη μαμά.

Το πράγμα όμως δεν ήταν τόσο απλό. Το είχαν σκεφτεί πολύπλευρα και είχαν βάλει χρονικό όριο ανάλογα με το πόσο σοβαρή θεωρούσε ο ένας τη βλακεία του άλλου. Για παράδειγμα, αν ο μεγάλος έπιανε τον μικρό να παίρνει κρουασάν από το ψιλικατζίδικο -πράγμα που της μαμάς δεν της αρέσει καθόλου, βλέπε http://katamanakatakori.blogspot.gr/2014/08/blog-post_29.html- του επέβαλε ποινή 10 λεπτών. Αν ο μικρός έπιανε τον μεγάλο να καπνίζει ή να έχει κάνει κανένα καινούριο piercing τον έβαζε για ξύσιμο 1 ώρας. Συνήθως πάντως ο μικρός έκανε την περισσότερη δουλειά. Λογικό, γιατί ο μεγάλος ήταν πιο έξυπνος λόγω ηλικίας, αλλά και γενικότερα.

Γέλασα πάρα πολύ όταν μου είπε την ιστορία. Θα γελάσω πιο πολύ όταν την διαβάσει η μάνα μου βέβαια. Μα τι τέλειο τρόπο βρήκαν ΚΑΙ να γλιτώνουν την τιμωρία από τη μαμά ΚΑΙ να κερδίζουν ξύσιμο. Και μετά σου λένε πως οι γυναίκες είναι πολύπλοκα όντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου