Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Περί Θράκης......το ανάγνωσμα!

Αν δεν ήμουν φεμινίστρια, θα σας μιλούσα για άδεια παντελόνια. Επειδή όμως είμαι πολύ περήφανη για το φύλο μου, δεν θα το πω. Θα φωνάξω, όμως, με όση δύναμη έχω - και έχω κατά γενική ομολογία  πολύ δυνατή φωνή - και θα πω: ου! να μου χαθείτε κοπρίτες, άχρηστοι, πουλημένοι.
Έτσι αποδεικνύετε έμπρακτα την αγάπη για την πατρίδα σας; Και ποιά πατρίδα! Εκείνο το κομμάτι της που διατυμπανίζετε, με κάθε ευκαιρία και σε κάθε λόγο και ομιλία σας, πόοοοοοοοοοοοοοσο πολύ αγαπάτε. Απ' την πολλή αγάπη δεν μπορείτε να κοιμηθείτε.
Κλείσατε το εργοστάσιο ζαχάρεως στην Ορεστιάδα. Μπράβο! Πώς τα καταφέρατε;
Σε μια περιοχή αγροτική, που η καλλιέργεια τεύτλων είναι από τις κύριες αγροτικές καλλιέργειες. Πενήντα οικογένειες στο δρόμο. Θα μου πείτε: οι πρώτες είναι ή οι τελευταίες; Όχι, ούτε οι πρώτες είναι ούτε οι τελευταίες.
Μη ξανακούσω, όμως, για ακρίτες που φυλάνε τα σύνορα από τους "κακούς" Τούρκους, γιατί η υπομονή μου εξαντλήθηκε με την απροκάλυπτη πατριδοκαπηλία σας. Προδότες!
Εβρίτες, την επόμενη φορά όχι 60%, αλλά 100% να ψηφίστε Ν.Δ και όλο το κακό συναπάντημα. Άντε, γιατί έχετε τεράστιο μερίδιο ευθύνης ως ψηφοφόροι. Κοινώς, τα ήθελε ο κώλος σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου