Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Ντεμέκ γαλλικά τοστ.

Αυγόφετες μου έφτιαχναν και η μαμά μου και οι γιαγιάδες μου. Και φυσικά στη συνέχεια τις βουτούσα σε ζαχαρίτσα ή μαρμελάδα (σπιτική φράουλα κατά προτίμηση) και γινόταν ο χαμός.

Εύκολο και πεντανόστιμο πρωινό, το οποίο γίνεται και απογευματινό άμα λάχει. Τη συνταγή την πήρα και την πήγα ένα επίπεδο παρακάτω. French toast τα λένε, δηλαδή φέτες ψωμιού βουτηγμένες στο αυγό και τηγανισμένες σε λαδάκι ή βουτυράκι.

Αυτή που φτιάχνω εγώ έχει την αγαπημένη μου λιχουδιά, MERENDA!

Για δύο τοστάκια χρειάζεστε:

1 αυγουλάκι και λίγο γάλα χτυπημένα
4 φέτες ψωμί του τοστ
Merenda ή όποια άλλη γέμιση θέλετε (γίνονται και αλμυρά επίσης)
Λίγο βούτυρο για το τηγάνι

Η διαδικασία είναι απλή: Αλείφουμε την πραλίνα στις φετούλες μας, τις ενώνουμε σαν τοστ, τις κάνουμε μπλουμ στο αυγουλάκι και τις τηγανίζουμε μέχρι να ροδίσουν.

Παρακάτω η διαδικασία οπτικοποιημένη. Οι φωτογραφίες δεν είναι καλής ποιότητας, αλλά πιστεύω πως την κάνουν τη δουλειά τους.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου