Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ρυζόγαλο γλυκούτσικο

Ήρθε η ώρα για μαγειρική. Η κόρη μου μου έδωσε την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας μυστικά για το ρυζόγαλο. Αν και η συνταγή του είναι πολύ απλή, πολλές φορές δεν το πετυχαίνουμε, γιατί συνήθως πήζει υπερβολικά και γίνεται "στουπέτσι". 
 
Πρώτα όμως θα σας πω μία ιστορία από την σημερινή μας μέρα στο νηπιαγωγείο. Απόγευμα 4 παρά, ώρα αποχώρησης των παιδιών. Σχεδόν όλα τα παιδάκια είχαν φύγει, εκτός από 4-5 που περίμεναν καθισμένα στη μοκέτα και συζητούσαν. 3 αγόρια και 1 κορίτσι. Θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω, όσο πιο πιστά μπορώ, την συζήτησή τους.
Αγόρια: Τα αγόρια είναι πιο δυνατά από τα κορίτσια!
Κορίτσι: ...
Αγόρια 1: Ναι, αλήθεια είναι!
Αγόρι 2: Κι εγώ το ξέρω, τα αγόρια είναι πιο δυνατά!
Το κορίτσι δεν απαντά, αλλά δυσανασχετεί, το μάτι της έχει αγριέψει, γιατί είναι δυναμική σε σώμα και χαρακτήρα
Αγόρι 3: Κι εγώ είμαι δυνατός και όταν γίνω 5 χρονών, θα γίνω πιο δυνατός ακόμη!
Κορίτσι: Ναι, αλλά εγώ είμαι ήδη 5 χρονών, λέει, καθώς πετάγεται πάνω σαν ελατήριο και συγχρόνως, απευθυνόμενη σε μένα, μου λέει "Κυρία με κοροϊδεύουν και λένε ότι είμαι 1 χρόνου". Γέλασα και συνεχίσαμε όλοι μαζί την συζήτηση. Ελπίζω να σας έκανα να χαμογελάσετε.
 
Πάμε τώρα στο ρυζόγαλο και τα μυστικά του.
  • 4 κουταλιές σούπας ρύζι γλασέ
  • 1 κούπα νερό
  • 4 κούπες γάλα πλήρες
  • ½ κούπα ζάχαρη
  • 2 κ.σ. κορν φλάουρ ή κρέμα βανίλια αραβοσίτου ή ρυζάλευρο
  • Βανίλια
  • Κανέλα
Λοιπόν, το ρύζι δεν το βράζουμε όπως είναι, αλλά  το σπάμε πρώτα λίγο στο μούλτι. Το βράζουμε στην αρχή 3-4 λέπτά με το νερό για να μαλακώσει και μετά ρίχνουμε το γάλα. Όταν βράσει, πρέπει να είναι λίγο αραιό για να το δέσουμε με το κορν φλάουρ και το αρωματίζουμε με βανίλια. Υπολογίστε και τη ζάχαρη (τη ρίχνουμε στο τέλος), που είναι κατά προτίμηση. Αυτά και καλή σας όρεξη. Ωπ και κανελίτσα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου