Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Είναι υπέροχα. Αλήθεια.

Επειδή ασχοληθήκαμε αρκετά, με τα "άλλα πολλά", καιρός και για μια συνταγή. Ντόνατς λοιπόν , για τον απογευματινό καφέ. Συνταγή του γλυκούλη συντοπίτη, Βαγγέλη Δρίσκα, ο οποίος παραείναι γλυκούλης για μένα, γι' αυτό και εγώ τη ζαχαρίτσα του τη μειώνω ή την παραλείπω. Εξάλλου τα συγκεκριμένα ντόνατς τα βουτάς στη σοκολάτα, τα γεμίζεις κρέμα ζαχαροπλαστικής ή ότι άλλο εσείς θέλετε.

Στη συνταγή μας τώρα. Μέσα στο μπολ του μίξερ ρίχνετε:
  • αλεύρι 450γρ. κατά προτίμηση σκληρό. Αν πέσει λίγο παραπάνω ή δεν έχετε σκληρό, σκορδοκαΐλα. Δεν τρέχει και τίποτα.
  • 1 φακελάκι ξηρή μαγιά
  • βούτυρο 60γρ. Εγώ έβαλα φυτική μαργαρίνη.
  • 3 κρόκους αυγών. Τα ασπράδια τα έψησα και τα έφαγα για πρωινό. Ήταν ωραιότατα.
  • γάλα 250 ml. Περίπου 1 φλυτζάνα. 
  • ζάχαρη 60γρ.
Αν έχετε το ματζαφλάρι του μίξερ για ζύμωμα, έχει καλώς. Διαφορετικά με τα χεράκια σας, όπως έκανα κι εγώ. Το ζουπάτε, το πατάτε, το κοπανάτε με όλη την οργή σας και το αφήνετε να συνέλθει για 1 ώρα ή και παραπάνω απ' τις αγιάτρευτες πληγές του.

Μετά παίρνετε τον πλάστη, ανοίγετε ένα φύλλο 1 εκ. πάχους και κόβετε μ' ένα ποτήρι ή με ότι σας γουστάρει τα ντόνατς. Τα κάνετε στρογγυλά σκέτα, στρογγυλά με τρύπα, ή ότι άλλο φαντασιώνεστε. Το ζυμάρι που μένει ανάμεσα από τα σχέδια αφήστε το ασύμμετρο και τηγανίστε το έτσι. Γίνονται, για τα παιδιά, αν σας βρίσκονται, πολλοί ωραία γιατί μοιάζουν με ζωάκια, όταν τηγανίζονται.

Ζεσταίνουμε στο τηγάνι μπόλικο σπορέλαιο, τα τηγανίζουμε και τα στραγγίζουμε σε απορροφητικό χαρτί. Στο τέλος τα βαφτίζουμε, μέσα σε ό,τι γουστάρουμε, όπως ανέφερα και παραπάνω.
Να προσθέσω ότι εγώ ζάχαρη δεν έβαλα. Παρ' όλα αυτά το σάκχαρό μου μπορεί να χτυπάει 200, γιατί δεν μπορούσα ν' αντισταθώ στον πειρασμό. Ελπίζω με το πλύσιμο του σοφρά, να μου πέσει. Το σάκχαρο.

Ξέχασα να σας γράψω το γλάσο σοκολάτας.
Σύμφωνα με τον Δρίσκα:
  • κουβερτούρα 125 γρ.
  • κρέμα γάλακτος 125γρ.
  • ζάχαρη
Το δικό μου:
  • κουβερτούρα 200γρ.
  • λίγο βούτυρο 50γρ. περίπου
  • λίγο γάλα (3 γαλατάκια εβαπορέ μερίδας, έβαλα αυτά μου βρισκόταν.)
Είπαμε βρίσκουμε λύσεις για όλα. Τίποτα δεν μας σταματά.
Καλή σας επιτυχία.


















                                                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου