Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Τα λεφτά, τα εκατομμύρια..

Έχει αναρρωτηθεί ποτέ κανείς σας γιατί δε βρίσκουμε πλέον λεφτά στο δρόμο; Μετά την κρίση, ούτε μία φορά δεν αξιώθηκα να βρω έστω και ένα 50λεπτο βρε αδερφέ στο δρόμο. Μια φορά μπάνισα ένα δίευρω, αλλά μόλις έφτασα κοντά, κατάλαβα πως ήταν διαφημιστικό ισχυρής κόλλας. Ναι ναι, ήταν ένας πωλητής στη μέση του δρόμου και είχε κολλήσει ένα δίευρω στο πεζοδρόμιο για να αποδείξει στα πιθανά θύματά του πως ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Ευτυχώς που δεν πήγα να το πιάσω δηλαδή, γιατί την είχα κόψει τη φάση.


Θυμάμαι όλες τις φορές που βρήκα μεγάλα ποσά χρημάτων στο δρόμο. 

Την πρώτη, ήμουν Γ' Λυκείου και μετά το φροντιστήριο πήγα να δώσω προκαταβολή για μία μπλούζα που είχα βάλει καιρό στο μάτι. Λίγα μέτρα πριν το κατάστημα, να σου 10 ευρουλάκια πεταμένα κάτω. Μεγειά τη μπλούζα. Τι χαρά!

Τη δεύτερη φορά ήμουν φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη και δούλευα για κάτι μήνες σε ένα internet cafe της περιοχής. Εκείνη τη μέρα ήμουν πρωινή, ξεκινούσα στις 8 και είχα υποχρέωση, μόλις πάω, να σκουπίσω όλους τους υπολογιστές. Αλήθεια, δε μπορείτε να φανταστείτε τι μπορεί να βρει κανείς πάνω στο πληκτρολόγιο. Να τους βάζεις τασάκι ατομικά σε κάθε υπολογιστή κι αυτοί να έχουν πετάξει τη στάχτη παντού εκτός από το τασάκι. Κάτι σαν την αποστολή "στοχεύστε τη λεκάνη" είναι κι αυτό.
Τέλοσπάντων, επανέρχομαι. Η υποχρέωση της βραδινής βάρδιας ήταν να σφουγγαρίσει το μαγαζί πριν φύγει. Το αετίσιο μάτι μου όμως είχε κόψει πως μάλλον η "βραδινή βάρδια" κοιμήθηκε όρθια και τίποτα από αυτά δεν έκανε. Οπότε πήρα τη σφουγγαρίστρα κι άρχισα..

Πόσο λυπήθηκα για λόγου σου "βραδινή βάρδια". Αν έκανες την δουλειά που έπρεπε, θα γιόρταζες εσύ για το διπλωμένο πενηντάευρο κάτω από την καρέκλα.

Τρίτη και καλύτερη. Θεσσαλονίκη και πάλι, έξω από το μάρκετ. Πάλι διπλωμένο 50ευρω. Αυτό βέβαια έκρυβε και μία έκπληξη μέσα του. Ένα ακόμα 10ευρω. Δε φαντάζεστε για πόσο μεγάλη τύχη μιλάμε όταν μια φοιτήτρια, που έχει 20 ευρώ μέχρι το τέλος του μήνα και ΔΕΗ απλήρωτη, βρίσκει 60 ευρώ πεσμένα κάτω.
Και κάπου εκεί τελείωσε η τύχη μου. Δε λέω, καλά ήταν.

Σήμερα απλά εξέφρασα μια απορία μου. Κι αν θέλετε να σας πω πώς μου ήρθε να γράψω γι’ αυτό, είναι που έφαγα μια κουτσουλιά στο κεφάλι το πρωί και πίστευα ότι θα βρω λεφτά στο δρόμο. ΑΜ ΔΕ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου